woensdag 25 oktober 2023

Diepte kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik 3 diepte kerstkaarten showen met plaatjes van Pinterest (laten afdrukken bij Het Kruidvat). De kaarten zijn gemaakt met een mal van Crealies (CLCZ562).
Bij deze 2 creaties is de diepte gecreëerd met foam strips. Voor de gele kaart heb ik nog 2 extra frames uit cardstock gestanst.
Omdat ik niet teveel van de plaatjes wou bedekken met decoraties zijn het kleine labels geworden met gestempelde wensen en een kleine kerstbloem (Scrapfever). Morgen ben ik er weer met een aantal easelkaarten. Tot dan.

4 opmerkingen:

  1. Het zijn hele mooie kaarten . Leuke afbeeldingen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke kaarten gemaakt met deze mooie plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dieptekaarten zijn echt jouw ding, je kan er wat van ! Dat gele had ik niet verwacht.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen