maandag 27 mei 2024

Geborduurde kinderkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor deze kaart ben ik aan het borduren gegaan met jawel een patroontje van Sjaak van Went 😉
Een leuk 3D plaatje uit mijn grote verzameling (is het een Snoesje?), je wilt niet weten hoe dik mijn verzamelmap met knipvellen is. Is een beetje een verslaving want ik kan het niet laten om er nog aan te schaffen. Het achtergond mask (Pronty) kennen jullie ondertussen al, een gestempelde wens die goed past bij het plaatje, een smiley en muziekicoontjes om de kaart af te werken.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige geborduurde kaart Gerda.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke easel heb je gemaakt met dit mooie borduurpatroon en plaatje. Die gestanste rand staat er heel mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk, respect! Erg leuk en vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is erg snoezig met Daisy erop… wat een mooi borduur patroon erbij. Mooie kleurtjes. De kaart is prachtig, Ik heb ook mappen vol plaatjes…Koop nu minder… maar die het nog wel… ach ze komen altijd weleens van pas. En als je ze mooi vind blijven ze dat ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Swingende kaart met mooi borduurwerk en het randje maakt ze af.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje met een mooi borduurwerk en een schattig plaatje van Daisy volgens mij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen