maandag 20 mei 2024

Pensioenkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor dezelfde dame (waar ik al eerder een kaart voor gemaakt heb) die binnenkort op pensioen gaat maar voor een andere klant mocht ik nog eens aan de slag gaan. Toevallig kwam ik vandaag op het Youtube kanaal van ene Paul Ford een leuke workshop tegen.  

Voor de kaart hetzelfde designpapier van mijn eerdere creatie gebruikt. Op de envelop een bijpassende bloem aangebracht.

En tot slot een ander versje gezocht en gevonden. Op het paneel links een dubbel strikje (2 verschillende malletjes van Temu), op het middelste paneel een extra vogeltje en rechts nog een aantal met de hand geknipte items. Ieder paneel heeft ook een paar strass steentjes voor de finale afwerking.
Het is een grote kaart, om te verzenden helemaal buiten formaat maar het is om persoonlijk af te geven dus hoefde ik geen rekening te houden met verzendkosten.

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, en helemaal in je eigen Gerda stijl!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in een leuk model, ik vind de tekst op het label echt heel leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk model en ideaal om met dat mooie designpapier te werken. De randjes maken het extra romantisch en ik ben ook fan van het label.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaart. Leuk model en de materialen zijn weer prachtig. En wat heb je een prachtig versje gevonden. Dit valt vast bijzonder goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart in een leuk model Gerda. Het mooie dessin-papier komt hier goed tot zijn recht. Je hebt een mooie tekst op het label geplaatst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen