zaterdag 11 mei 2024

Huwelijkskaart (opdracht)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met deze kaart ben ik voorlopig klaar voor deze klant. Het modelletje stond al een tijdje op mijn to do lijstje, kan ik nu ook afvinken. Het is een Tripple Diamant kaart waarvoor ik een een filmpje van Mutsen Cluppie gebruikt heb.

De creatie is gemaakt met een blokje (20x20) en die cuts van Scrap Boys: Lavender Love. De die cuts zijn heel handig, hoef je zelf niks uit te knippen 😉 en alles past perfect bij elkaar. Heb ook een foto van bovenaf genomen.
En nog een aantal detail foto's van de 3 onderdelen. De meeste tijd gaat bij mij altijd naar het schikken en herschikken tot ik helemaal tevreden ben.
Zoals steeds voor deze klant een gepersonaliseerde kaart met de namen en huwelijksdatum van het bruidspaar.

Geniet van het weekend en het mooie weer nu het eindelijk kan. Tot de volgende......

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige romantische kaart in dit modelletje! Er zijn vele mooie details op te zien. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige model..en geweldig mooi opgemaakt met deze mooie romantische die cuts. Een prachtige kaarten creatie is het geworden. De kleurtjes zijn erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en beauty zeg. Echt schitterend!!!
    Groetjes en een fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige huwelijkskaart Gerda.
    Mooi papier en modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model en papier. Die cuts zijn inderdaad handig als je d’er weg mee weet. Je klant zal heel tevreden zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige kaart Gerda. Heel mooi gemaakt in dit mooie model.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie met heel mooi papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen