vrijdag 17 mei 2024

Verjaardagskaart Ferre

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf lekker doorgaan met mijn opdrachtlijstje. De kaart voor Ferre die in november 4 wordt kan ik ook afvinken. De kaart is gemaakt met een mallenset van Studio Light, ook de naam is gestanst met een alfabet van SL.
Ik ben op zoek gegaan naar een achtergrond papiertje dat past bij de achtergrond van het plaatje. Dat vond ik in een blok van Action. Het plaatje is van de Toread reeksen. Zit al heeeeel lang in mijn knipvellenmap 😉 Een negativo en gestempelde tekst voor de verjaardagswens. Als extraatje nog een paar ballonnetjes.

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele leuke kaart voor Ferre gemaakt. Je hebt gelijk lekker doorgaan. Veel plezier met je opdrachtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verjaardagskaart voor Ferre Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart. Weer een opdracht afgevinkt. Benieuwd naar de volgende!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en dat papier past zó goed bij het prentje, love it.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke stoere kaart voor Ferre met leuke details. Het achtergrond papier past er perfect bij! Jij gaat als een speer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh daar heb ik ook nog knipvellen van " de Toreads" inderdaad, jongens en meisjes. Je maakte een hele leuke felicitatie-kaart voor Ferre. Feestelijk die extra ballonnetjes erbij en ook vind ik de tekst leuk gedaan Gerda. Jij gaat goed met je opdrachten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart heb je voor Ferre gemaakt met een leuk plaatje van de Toreads, deze had ik ook en allemaal weg gedaan met de verhuizing,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen