zaterdag 25 mei 2024

Verjaardagskaart Stig

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Net als zijn nichtje is Stig jarig in december. Dit was de laatste op het lijstje van deze klant.
Ook hier weer een plaatje uit de oude doos, zo zie je maar dat de knipvellen uiteindelijk toch nog van pas komen. Op de achtergrond heb ik wat geprutst met stempelinkt 😉 Ik ga er van uit dat Stig een stoer kereltje is, daarom de keuze van dit plaatje. Zijn naam is gevormd met een alfabet van Ali, Hoera is van Leanne de Graaf en het gestempeld stukje tekst is van Studio Light.

Met deze kaart heb ik heel het opdrachtlijstje afgewerkt. Nu alleen nog een opdracht voor iemand anders en dan kan ik terug aan de slag voor mezelf als is daar geen haast bij, genoeg in voorraad.

4 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart heb je voor Stig gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kaart voor stig gemaakt. Ik heb ook nog veel knipvellen... ze komen altijd wel een keer van pas. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart heb je voor Stig gemaakt met een leuk plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen