zondag 26 mei 2024

Window Shutter kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn voorlopig laatste opdracht begin heb ik een paar kaarten voor mijn eigen voorraad gemaakt. De eerste die ik laat zien is een Window Shutter kaart met een extraatje gemaakt aan de hand van een filmpje van Renate. Net als deze dame heb ik het design papier van Stamperia: "Provence" gebruikt gecombineerd met Mintay Paper Die Cuts: "Lilac Garden". Ook al zijn het 2 verschillende merken, de kleuren passen goed bij elkaar.
Nog een detail foto van de voorkant.
De vlinders heb ik een Glossy Accent laagje gegeven zodat ze mooi glimmen en door verschillende diktes foam tape te gebruiken zit er ook nog extra diepte in de kaart.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, het lijkt wel een prentenboek van vroeger, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart! Je hebt je lekker uitgeleefd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een beauty Gerda, dank je wel voor de link. Heel mooi dessin-papier heb je gebruikt en het tafereeltje is allerliefst. Echt een kaart om duidelijk in het zicht te zetten en lang van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eeen prachtige kaart. Leuk model zo mooi gemaakt met deze materialen. Leuk opgemaakt ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is dan weer een echte Gerda kaart, heel mooi gemaakt en prachtig papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig tafereel heb je hier gemaakt in mooie kleuren en bloemen, de poezen maken het perfect !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen