vrijdag 10 maart 2023

Cadeautjes voor knutselvriendinnen.

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben weer thuis na een hele leuke en gezellige knutselweek. Veel gedaan en ondertussen bijgepraat. Voor de dames had ik natuurlijk ook een cadeautje voorzien. Helaas ben ik vergeten te noteren van wie het filmpje dat ik gebruikt hebt was.
Wat ik wel genoteerd heb zijn de namen van de design papiertjes. Eén doosje is gemaakt met een papiertje van Prima Marketing: Lavender First. De andere 3 hebben een papiertje van Action: Craft Sensations/Mix & Match: Soft Vintage, Collert Moment's Not Things en Vintage Dreams. Binnen in het doosje nog een leuke vrienden quote van MD. Van zodra ik tijd heb om mijn kaarten op foto te zetten krijgen jullie ze wel te zien.

5 opmerkingen:

  1. Hihi, ik mocht ook alweer zo'n prachtig doosje met lekkers ontvangen! Ze zien er top uit in de verschillende kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kadootjes voor je knutsel vriendinnen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtige kadoosjes voor je knutsel vriendinnen gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jullie hebben het overleefd, waarschijnlijk met een karrenvracht nieuwe kaarten. Ik ben al benieuwd, je kadoosjes zien er alvast schitterend uit en lekker.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hele mooie kadoosjes gemaakt voor de dames,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen