zaterdag 11 maart 2023

Kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De komende dagen ga ik mijn kaarten gemaakt in Winterswijk showen. Vandaag start ik met een post volledig gewijd aan kerstkaarten. Dit zijn 9 kaarten met hetzelfde borduur/kralen patroontje. 
Ik heb ook heel veel kaarten afgewerkt met Hobbydotjes. Alle dotjes waren al geplakt. Thuis had ik het cardstock en de plaatjes uitgezocht.


Ga er verder geen verhaal bij vertellen, de kaarten spreken voor zich.


4 opmerkingen:

  1. Mooie dot en kralen kaarten.He hebt heel wat werk verzet in Winterswijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie series! Goed dat je ze hier laat zien, zie ik ze ook nog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie series, ik vind dat hobbydotten echt een kunst, bij mij vliegt alles alle kanten op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel een uitgebreide collectie Gerda, je hebt goed je best gedaan. Met die kraaltjes borduren dat is een eeuwigheid geleden dat ik dat nog deed.
    groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen