vrijdag 17 maart 2023

Screenfold kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had voor de knutselweek in Winterswijk 69 pakketjes voorbereid, daarvan heb ik er 61 kunnen afwerken. Gisteren had ik een dagje voor mezelf en heb ik de rest afgewerkt. Het zijn allemaal screenfold kaarten met voornamelijk Maja papiertjes uit 2018 (Celebration). Ik vind het design papier van Maja top maar heb ook wel moeite om er iets mee te maken en dan blijven de paperpads soms lang liggen. Dit modelletje kwam goed van pas.

De blauwe kaart heeft een achtergrondpapiertje van Action.
Als laatste in het rijtje een slimline versie met papiertjes van Action en een wat ouder plaatje.
Heb de kaarten niet te overdadig versierd, vond het ook niet nodig met de mooie papiertjes.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie kaarten Gerda. Leuk model en allemaal mooi gedecoreerd. Jij hebt weer een voorraadje klaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten met leuke plaatjes en papier. Ik denk dat het van Maja is, Pion heeft volgens mij geen blokjes.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaarten zijn het geworden met dit modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke modelletjes heb je gemaakt.
    Mooi papier
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten. Het model is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi...vooral de éérste kaart !

    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model om mooie papiertjes te gebruiken, de felste kleurtjes hebben mijn voorkeur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen