donderdag 30 maart 2023

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nog nooit kreeg ik de vraag om meerdere condoleance kaarten te maken, deze week wel. Momenteel is werken met masks mijn favoriete techniek en kan ik 3 verschillende kaarten showen. Ik begin met een mask van Cart'n Scrap Art ontworpen door Hilde Kusseneers.  Afgewerkt met een 3D plaatje en een gestanste tekst van Marianne Design.
Vervolgens 2 kaarten met masks van DDBD. Heb eerst een beetje kleur aangebracht op het witte cardstock en daarna met dezelfde kleur het mask er over. Links: mask SQUARES in combinatie met verschillende materialen van MD, rechts: mask SOAP BUBBLEST met een heel oud 3D plaatje, gestempelde tekst (MD) en een vlinder van Stampin'Up.

4 opmerkingen:

  1. Wow, je kaarten zijn prachtig en stijlvol! Je hebt de smaak helemaal te pakken met de mask's en inkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werken met stencils gaat je heel goed af en het resultaat is schitterend, supermooie kaarten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige condoleance kaarten geworden, ik vind het mask op de eerste kaart super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stijlvolle condoleance kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen