dinsdag 21 maart 2023

Roxan 6 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Onze kleindochter Roxan wordt in het najaar 6. Oma is graag op tijd klaar met de kaarten voor eigen gebruik 😉 Daarom heb ik voor haar een kaart met hobbydotjes en een leuke poes gemaakt omdat er bij hen thuis 2 poezen rond lopen.
De 'Hiep Hiep Hoera' aan de zijkanten zijn malletjes van Carlijn die ik 3 x gestanst heb en op elkaar geplakt. Dan zijn de woorden toch een beetje steviger. Haar naam is een alfabet van Studio Light.
Het witte cardstock en de bovenste laag van de letters heb ik bewerkt met een mask van Studio Light. Achter het 3D plaatje heb ik hetzelfde mask gebruikt. Nog een paar ballonnetjes, een cadeautje en haar leeftijd voor de definitieve afwerking.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart voor Roxan gemaakt. Heel lief met dit schattige poesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart mét poes heb je voor Roxan gemaakt, altijd leuk met de naam er op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke persoonlijke kaart voor Roxan gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje voor je kleindochter.
    Leuk poesje en de naam heb je ook heel knap erop gebracht.
    In de dotjes ben ik niet in thuis. Geen idee hoe dit moet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart !
    Leuk idee, de gesplitste tekst onderaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is alvast klaar. Roxan zal hier wel blij mee zijn, poesjes doen het altijd goed (ook bij mij ;-))
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen