donderdag 16 maart 2023

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben bijna klaar met mijn kaarten van de knutselweek in Winterswijk.  Vandaag een kaart waar ik toch een beetje fier op ben, omdat ze helemaal is geworden zoals ik het in mijn hoofd had.
De basis en het mask op de eerste laag zijn van Studio Light. De randen heb ik ook nog extra geaccentueerd. Het zwarte item is een mal van Elizabeth Craft Design die ik 8 keer heb gestanst zodat ik in het ronde gedeelte schudmateriaal kon verwerken. De bloemen zijn ook van Elizabeth Craft Design, bewerkt met dezelfde kleur inkt als de achtergrond. Takjes zijn van Ali en gestempelde wensen van MD. Aan de achterkant een standaardje zodat de kaart mooi blijft staan.

5 opmerkingen:

  1. Je mag zeker trots zijn. De achtergrond is heel erg mooi. En erg leuk opgemaakt met deze bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zachte kaart met hele mooie achtergrond en het schudgedeelte is een leuk detail.
    Mooie bloemetjes ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een superleuke kaart geworden, met hele mooie bloemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier mag je ook trots op zijn, want deze kaart is echt prachtig geworden met die leuke achtergrond en die mooie mal die je voor het schudgedeelte hebt gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie met supergave achtergrond en een extra schudgedeelte, goed bedacht !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen