zaterdag 18 maart 2023

Stamperia kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag laat ik mijn laatste kaarten zijn van de knutselweek. Het zijn 2 kaarten met Stamperia papiertjes. Dit is ook weer een favoriet merk van mij en net als bij het papier van Pion of Maja vind ik het moeilijk om er mee aan de slag te gaan. De eerste creatie is in de klassieke kleurcombinatie rood en groen. Deze werkwijze om met dubbelzijdig papier te werken gebruikte ik al eerder. De kerstroos is van Elizabeth Craft Design, het label is gemaakt met een nestabilitie.
Verder nog een kerstkaart in een alternatieve kleur. Zelfde bloem en een gestanste tekst van Marianne Design.
Iedereen een fijn weekend gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Beide twee hele mooie kerstkaarten met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kerstkaarten, leuk in pasteltinten en de eerste in traditionele kleuren is top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kerstkaarten Gerda,
    Mooi in deze tinten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel mooie kaarten Gerda! Wanneer heb je die gemaakt, ik heb je ze niet zien maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen