dinsdag 15 oktober 2024

Fietser

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu ik in de flow van tienerjongens- en mannenkaarten zit (ook al zijn de ideetjes niet van mezelf) heb ik me gisteren alweer laten inspireren door Pinterest 😉
Het mooie papier van Craft O'Clock (Hey Dude) was perfect voor deze creatie. Rechtsboven een gestanste Negativo tekst van Crealies met daaronder nog een extra stempeltje. De stans van de fietser vond ik bij Temu. De mallen set van de schoenen had ik nog nooit gebruikt en het duurde heel lang voor ik uitgedokterd had hoe ik de schoenen moest samenstellen. Maar het is uiteindelijk gelukt. Hier en daar nog wat sterren stickers en daarmee was de kaart klaar.

6 opmerkingen:

  1. Hele leuke stoere kaart heb je met deze mooie mallen gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een hele mooie kaart Gerda.
    Supertof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart voor een stoere mountainbiker. De schoenen zien er gaaf uit met dat gewolkte papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke mannenkaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een gave kaart Gerda, leuke stansen heb je gebruikt en ook de gekozen kleuren vind ik top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen