zaterdag 5 oktober 2024

Kerstballen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kerstballen waar al klaar voor de andere geschenkjes. Na de eerste serie had mijn opdrachtgever er graag nog een aantal maar ik had op dat moment geen gegevens van de webshop, de eerste had ik gekocht op de beurs in Den Bosch. Dan maar op zoek op internet en bij Amazon kwam ik deze tegen. Per pakketje 6 ornamenten. Ik mocht 3 pakketjes  bestellen en een paar dagen later had ik ze al in huis. 
Ik ben dan aan de slag gegaan met mijn Paintmarkers van Action. Als alles ingekleurd was hebben ze allemaal een glitterlaagje gekregen. Sommige kerstballen hebben een blister, andere een mica sheet want ik had niet voldoende blisters in huis. Door het mica sheet met foam tape aan te brengen creëerde ik wat extra diepte.

Vandaag ga ik alles wegbrengen naar de winkel en volgende week kan ik van start gaan voor mezelf.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze zonder blister zelfs nog mooier! Heel gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig mooi deze kerstballen. Leuke tafereeltjes heb je erin gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen