vrijdag 25 oktober 2024

Plywood Creaties

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Even vermelden dat dit bericht uitgesteld werd gepubliceerd. De post op zich heb ik dinsdagavond al gemaakt 😉 dat verklaard de tekst onderaan.

Ik heb al een aantal reacties gekregen op deze "kaarten" wat natuurlijk heel fijn is en zeer gewaardeerd wordt. Daarom wil ik voor de duidelijkheid even zeggen dat dit geen kaarten zijn maar een soort van doorkijkkastjes in hout.

Ik moest nog een aantal dingetjes maken voor in de winkel en daar ben ik wel eventjes zoet mee geweest. Van iedere vorm mocht ik eentje maken, dat waren dus 3 creaties. Het vierkante model heb ik aangekleed met Studio Light/Jenine's Mindful Art Collection/Romantic Moments. Persoonlijk vind ik dit het makkelijkste modelletje. Op de achtergrond heb ik een kleine blister gebruikt.
Voor de rechthoek en het ovaal heb ik het blok van Studio Light/Die-cut designer Paper Pad/Lavender Season gebruikt. Omdat deze veel groter zijn vond ik het moeilijker om het geheel leuk te decoreren. Uren heb ik zitten schikken tot het eindelijk naar mijn zin was.
In alle 3 de creaties zijn ook die cuts van andere merken verwerkt.

Nu wachten er nog 2 andere decoratie opdrachtjes, die wil ik deze week nog klaar hebben want volgende week is het vakantie en komen de jongste kleindochters 2 dagen logeren. Het komende weekend is ook behoorlijk druk met het jaarlijks concert van de fanfare waar mijn echtgenoot speelt. Nadat ikzelf gestopt ben met musiceren ben ik een aantal jaren niet aanwezig geweest op het concert, ondertussen is er een nieuwe dirigent en ben ik wel benieuwd welk soort muziek ze nu gaan brengen. En natuurlijk zondag het jubileumfeestje van mijn meter en nonkel. 

5 opmerkingen:

  1. Super drukke leuke dagen in het vooruitzicht.
    Heel leuk wat je hier laat zien.
    Prachtige creaties.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaarten Gerda! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtige creaties gemaakt. Een drukke week voor de boeg. succes met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen