vrijdag 4 oktober 2024

Geboorte cadeautjes klaar (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik alweer met geboortecadeautjes. Een Book Box gemaakt met een set van Elizabeth Craft Designs. In het doosje een baby manicure setje (Kruidvat) en een paar sokjes.
De designpapiertjes komen uit verschillende (oudere) blokken van Action. De schoentjes, het olifantje aan de binnenkant en het mini strikje zijn allemaal spulletjes van Temu.
Ieder geschenkje is op dezelfde manier afgewerkt, als ik ervoor zou kiezen om ieder doosje een andere afwerking te geven zou ik veel langer bezig zijn. Nu kan ik in serie stansen en stempelen 😉 De cadeautjes zijn tenslotte toch voor verschillende gezinnetjes.

Er staan nog 2 Plywood creaties op het opdrachtlijstje maar daar is geen haast bij. Eerst ga ik er voor zorgen dat mijn eigen voorraad aangevuld wordt want op 2 december mag ik opnieuw naar Okra (vereniging voor gepensioneerden) in Londerzeel en normaal 2 weken later de Kerstmarkt in het plaatselijk WZC, daar heb ik voorlopig nog geen bevestiging over gekregen.

1 opmerking: