maandag 28 oktober 2024

Potloodhouder met sleutelhanger

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik vind het zalig om te freubelen als ik alleen thuis ben, dat was zaterdag het geval tot mijn mannetje klaar was met het opzetten van de zaal voor het avondconcert. Van die tijd heb ik nuttig gebruik gemaakt om aan de slag te gaan voor de kerstmarkt.
Het is een potloodhouder geworden met een sleutelhanger als extraatje. Iets gelijkaardigs had ik gezien op Pinterest maar ik vond niet onmiddellijk een goede tutorial, na wat zoekwerk op YouTube kwam ik terecht op het kanaal van Pinky O'Hagan en kon ik aan de slag. Ik had 10 sleutelhangers (Temu) dus er moesten 10 potloodhouders gemaakt worden 😉 De sleutelhangers had ik al een tijdje geleden afgewerkt en omdat ik toen nog niet wist wat ik er ging mee doen had ik ze allemaal een wit designpapiertje (verschillende patroontjes) gegeven. De rest van het geschenkje heb ik afgestemd op de kleur van het kwastje en de potloden. De design papiertjes zijn van MD maar uit hele oude blokjes.

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee en prachtige cadeautjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleine cadeautjes in leuke kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes Gerda.
    En zo veel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele mooie papiertjes gebruikt voor deze leuke potloodhouders, ook je haakwerkjes van je vorige post zijn erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg leuk uit. Mooi vrolijk dp heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen