zaterdag 12 oktober 2024

Mannenkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze week stonden er niet veel huishoudelijke werkjes op de planning. Die extra vrije tijd heb ik gebruikt om een voorraadje mannenkaarten te maken. Alle kaarten zijn geïnspireerd op ideetjes en lay-outs gezien op het net. Ik blijf het raar vinden dat mannenkaart moeilijk blijven voor mij. Alle eer gaat dus naar zij die mij inspiratie geven. Voor de eerste kaart heb ik design papier gebruikt van Joy!Crafts/Noor Design/True Gentleman. Het plaatje in de ACT-pocket (SL) heb ik zelf uitgeprint, uurwerk en gestanste tekst van MD.
Bij de volgende 2 kaarten heeft de kaart links papiertjes uit dezelfde lijn als de kaart hierboven, de kaart met het kaartspel heeft papiertjes van de Vintage Jeans lijn. De leuke mini speelkaarten heb ik bij Temu gevonden en de die cuts zijn van Craft O'Clock/Hey Dude.
Morgen ben ik er weer met een andere serie mannenkaarten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten