dinsdag 22 oktober 2024

Lekker gamen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Weer een kaart om aan mijn voorraad toe te voegen. Net als bij eerdere werkjes in de mannen/tienerjongens sectie heb ik inspiratie gevonden op Pinterest.
De gekleurde knoppen op de game-controller zijn mosaic steentjes. De ronde zilverkleurige zijn enamel dots van Marianne Design. Ook de achtergrond is gemaakt met een malletje van MD. Nog een 'coole' 😉 wens gestanst met een malletje van Temu en de kaart was klaar.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit weer Gerda, leuk om jou blog te bezoeken. Ik volg je nu al een tijdje, misschien vind je het leuk om ook eens een kijkje te nemen op mijn blog? Ik vind het altijd heel inspirerend om bij anderen een kijkje te nemen. Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke stoere jongenskaart. Leuk detail die mosaic steentjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen