vrijdag 7 juni 2024

2x hetzelfde en toch anders

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De afgelopen dagen was het hier heel rustig, veel tijd gehad om te knutselen.

In het voorjaar, op de beurs in Den Bosch was er een stand waar wax zegels als voorbeeld lagen uitgestald. Ik dacht, laat ik eens vragen of ze die niet verkochten, helaas was dat niet het geval maar ik mocht er wel gratis eentje uitkiezen. En dat wax zegel met vlinder lag hier dus al een aantal maanden te wachten om op een kaart te prijken. De inspiratie voor deze kaart heb ik op Pinterest gevonden. Ben op zoek gegaan naar een leuk achtergrondpapiertje wat niet moeilijk was met alle blokken van Action die ik in huis heb 😉 Daarna gaan grasduinen in mijn mallen en ik kon aan de slag. De bloementuil (Temu) heb ik voor de stevigheid 2 x uitgestanst, op elkaar geplakt en daarna bewerkt met stempelinkt. Gebruikelijke afwerking met gestempelde wens, vlinder en enamel dots.
Ook nog een ander model kaart gemaakt met dezelfde bloementuil en achtergrondpapier. Voor de bloemen op dezelfde manier te werk gegaan als voor de eerste kaart.
Op deze creatie een ander soort wens, een kleiner vlindertje en dezelfde enamel dots.

6 opmerkingen:

  1. Wow, twee prachtige kaarten met het mooie bloemenboeket. Het waxzegel staat super bij de eerste kaart. Meer moet dat niet zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volledig akkoord met Eri het zijn 2 supermooie kaarten met prachtige bloemen en aanvullende aankleding.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten en je waxseal, die is echt heel apart en erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee hele mooie kaarten met deze bloemetjes. De waxzegel is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten met het bloemen boeket, ik vind het waxzegel ook erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaarten Gerda waar alles mooi bij elkaar past. Die waxzegel is inderdaad heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen