vrijdag 21 juni 2024

Kinderkaart (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik een heel productieve dag met het maken van kinderschilderijtjes 😉 De eerste die ik laat zien is gemaakt met een lief Morehead plaatje. 
Ik dacht dat ik ergens een malletje van een visje had maar dat bleek niet het geval. Dan maar gegaan voor een bootje en zeesterren uit een setje van Action. Op zich is dit een heel eenvoudige creatie, het is wel een dubbel kaartje dat op de schildersezel staat, ruimte genoeg om een boodschap neer te schrijven. Morgen laat ik de rest zien.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kinderkaart Gerda!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach weer zo schattig.
    Het is een heel mooi schilderijtje geworden.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig schilderijtje geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herl lief met dit schattige plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Moreheadjes blijven toch schattig, heel leuk en de kader in glitterkarton maakt het helemaal af.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen