dinsdag 4 juni 2024

Flying Seagull Fun Fold

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zondag kreeg ik een telefoontje met de vraag om voor de derde keer een kaart te maken voor dezelfde persoon (waar ik al eerder 2 kaarten voor had gemaakt) die op pensioen gaat. En de afspraak was dat ze gisteravond opgehaald werd. Omdat we in de voormiddag andere plannen hadden, had ik alleen de maandag namiddag om iets te bedenken. Omdat het toch voor dezelfde persoon is ben ik opnieuw aan de slag gegaan met het mooie papier van Jenine's Mindful Art Collection: 'Romantic Moments'. Op deze manier zal de ontvanger 3 verschillende kaarten ontvangen in dezelfde stijl.
Het model wordt door Susan Campfield een Flying Seagull Fun Fold genoemd. Al had ik niet veel tijd toch wou ik er iets speciaals van maken en heb voor de eerste keer de ronde pixelmal gebruikt. Eerst heb ik het plaatje wat ruimer uitgeknipt, vervolgens op zelfklevende foam (1mm) geplakt en uitgestanst. Omdat de blokjes allemaal mooi aan elkaar bleven hangen heb ik het geheel makkelijk op de matlaag kunnen aanbrengen. Het strikje, de bloementak en de gestanste hoekjes zijn allemaal malletjes van Temu. Zo ziet de kaart er van bovenaf uit.
En om mijn bericht af te sluiten voeg ik de andere kaarten ook nog eens toe.
Ik hoop dat de ontvanger het trio mooi zal vinden 😉

6 opmerkingen:

  1. Het is je weer gelukt om een prachtige creatie te maken. Het kan niet anders dan dat de ontvanger er blij mee is!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er maar druk mee, prachtige kaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die is ook weer prachtig, degene die met pensioen gaat heeft zeker nog nooit zoveel mooie kaarten gekregen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is prachtig. Mooi model en materialen. Deze 3 kaarten vallen vast heel goed in de smaak bij de ontvanger. Het is je prima gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf model Gerda en heel mooi uitgewerkt. Leuk om die pixelstans te gebruiken voor het plaatje, dat geeft nog iets extra's. Het mooie dessin-papier komt heel goed tot zijn recht. De ontvanger boft maar met al die mooie kaarten van jouw hand.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een prachtige kaart, leuk met de pixelstans en goed iedee om de drie kaarten van hetzelfde papier te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen