maandag 17 juni 2024

Plywood creatie

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had weer 2 nieuwe opdrachten doorgekregen. 1 neutrale en 1 verjaardagswens met de leuke Plywood vormen van Studio Light. Helaas is de dome (die de klant haar voorkeur had) momenteel niet  meer verkrijgbaar en er is ook niet geweten, nu er andere vormen zijn uitgebracht of de dome nog terug zal keren in het assortiment. De klant heeft dan laten weten dat ik van iedere nieuwe vorm eentje mocht aankopen.
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de neutrale creatie. De papiertjes komen nog uit de blokken van Jenine: "Romantic Moments", inmiddels al goed uitgedund 😉 Deze vorm is veel moeilijker dan de dome om netjes te bekleden met designpapier. Helemaal achteraan een schilderijtje dat ik uit een groter plaatje heb geknipt. Alle andere die cuts zijn van een Mintay pakketje: "Peony Garden". Na een halve dag schikken en herschikken was ik eindelijk tevreden over waar alles moest komen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart.
    Ik vind ze zo leuk met de poesjes erbij.
    Heel mooi gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk poezen kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze vorm ziet er ook prachtig uit, en je hebt hem prachtig gedecoreerd. Je klant zal vast heel tevreden zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is er naar. Schitterende kaart is het Gerda!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er wel supermooi uit, zo schattig met de poesjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooie kaart en dat er veel uurtjes in zitten is echt wel te zien. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig .supermooi samengesteld. Te zien dat dit niet zomaar gaat...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen