vrijdag 14 juni 2024

Ander plaatje, ander frame

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na de eerste reacties op dit schilderijtje heb ik besloten om toch voor een zwarte schildersezel te gaan. Ik laat de andere foto ook staan zodat het verschil duidelijk is en jullie zelf kunnen kiezen wat jullie voorkeur heeft 😉

Ik vind het zo leuk om die schilderijtjes te maken dat er gisteren nog eentje van de band is gerold 😉
En het 3d-en doe ik ook nog altijd zeer graag. Voor dit plaatje heb ik een andere mal voor het frame gebruikt. Een witte schildersezel en een iets andere afwerking. Net als bij de vorige creaties staat het schilderijtje los op de standaard. Er zullen zeker nog van dit soort werkjes volgen maar morgen krijgen jullie iets anders te zien. Tot dan.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige schilderijtje Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele mooie kaart.. dd strakke mal is erg mooi om fit plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is heel mooi geworden, ik vind het effect van de zwarte schildersezel mooier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, deze ziet er ook prachtig uit Gerda, al zou ik de standaard ook in het zwart doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwart heeft een lichte voorkeur maar wit stoort niet. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen