woensdag 12 juni 2024

Schilderijtjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat heb ik vandaag in de aanbieding. 2 schilderijtjes met prachtige 3D plaatjes van LeSuh. Plaatjes uit een ver verleden 😉 kunnen makkelijk al 15 jaar in mijn map zitten. Maar zoals jullie zien komen ze uiteindelijk goed van pas. Er liggen er nog een aantal te wachten om op deze manier te verwerken.
Omdat ik de mogelijkheid wou behouden om een boodschap te noteren staat het plaatje los op de schildersezel (Marianne Design). Een wens toevoegen is uiteindelijk gelukt met een malletje van ????? En na advies van knutselmaatjes Eri en Annie heb ik voor een zwarte schildersezel gekozen. Op de kaart links gestanste bloemetjes (een kleurtje gegeven met stempelinkt) en op de kaart rechts in de linker bovenhoek en tussen de bloemen onderaan een rozetje (Temu) in een gelijkaardige kleur.

Er wacht ons een pittige namiddag met de opvang van onze jongste kleindochters. Ze blijven een nachtje slapen en morgenochtend brengen we ze naar school. Lang geleden dat ik nog vroeg heb moeten opstaan 😉

4 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je gemaakt ze staan mooi op de zwarte schilders ezel. Eel plezier met je kleindochter. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei prachtig geworden met de kleine verschillen! En nu ik ze op die zwarte ezel zie staan vind ik ze nog mooier uitkomen. Veel plezier en succes met de jongedames!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn 2 prachtige kaarten met hele mooie plaatjes, die had ik ook, maar toch teveel weg gedaan tijdens de verhuizing, helaas..
    Wens je veel plezier met de kleindochters,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen