dinsdag 18 juni 2024

Fijne verjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat een weer vandaag, regen, regen en nog eens regen. Maar ideaal om er een knutseldagje van te maken.
De typmachine op de kaart links is een malletje dat ik op een knutsteldagje bij vriedin Eri heb gestanst gecombineerd met een deels geĆ«mboste achtergrond en onderaan een restje scrappapier. Op de kaart rechts een oudere šŸ˜‰ typmachine, als ik me niet vergis een malletje van Joy uit mijn eigen collectie op een gestempelde achtergrond. De bloemetjes op beide kaarten zijn samengesteld met een mal van Elizabeth Craft Designs 2124 Mini Florals 2. Takjes van verschillende merken. Voor deze kaarten heb ik me laten inspireren door een voorbeeld dat ik op Pinterest tegen kwam maar wel volledig mijn eigen ding gedaan.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt twee toffe kaarten gemaakt met een heel verschillende uitstraling! Je hebt leuke details gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn allebei heel leuk geworden, mooie bloementoefjes en de juiste kleur !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten, leuk met de type machines en de bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die linkse is precies de machine waar ik nog op gewerkt heb.
    Deze kaart doet mij terugdenken aan mijn job op de R.V.A. van jaren geleden, voor ik op de boerderij ben beginnen werken.
    2 hele leuke en mooie kaartjes Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met de type machine. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen