donderdag 14 maart 2024

65 jaar getrouwd (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In augustus zijn mijn doopmeter en nonkel 65 jaar getrouwd. Het is dankzij haar dat ik bij de gepensioneerden van Londerzeel mijn kaarten mag verkopen. Dat is één van de redenen dat dit jubileum een speciale kaart verdiend maar ook omdat ik altijd bij haar terecht kan (zeker sinds mijn moeder overleden is). Het modelletje stond al heel lang op mijn to do lijstje. Het is een pop up kaart gemaakt aan de hand van een filmpje van Lisa Bird.
Omdat ik de kaart uit een 30 x 30 vel wou maken heb ik de afmetingen moeten aanpassen, was nog een heel rekenwerkje en daar ben ik niet zo goed in 😉
Voor deze creatie heb ik het mooie papier van Stamperia: New England gebruikt.
Op de voorkant een gestanste tekst van Crealies, helaas heb ik geen enkele cijfer-set met een matlaag, daarom heb ik een schaduwlaagje gemaakt in wit cardstock (een klein beetje te zien op de foto). Op de 2 pop-up delen een gestempelde tekst van MD. De achterkant heeft een pocket, gedecoreerd met een bloem doe ik uit het design papier heb geknipt en verhoogd heb aangebracht. Voor de afwerking blauwe enamel dots.

Toen mijn meter in het begin van dit jaar de bestelling voor de andere jubilarissen doorgaf vond ze dat ze voor zichzelf geen kaart kon bestellen, ik ben wel van plan om er nog eentje te maken mocht de vraag uit het bestuur toch komen, dan is die alvast klaar.

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart voor zo’n bijzondere gebeurtenis. 65 jaar getrouwd… dat hoor je niet vaak meer .Deze materialen zijn ook weer zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte een supermooie kaart voor dit jubileum, prachtig papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart met deze mooi papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een prachtig specialleke voor je Meter en Nonkel, met veel leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie en speciale kaart met die pop-up delen voor een dierbare dame en haar man. Zij zullen dit zeker waarderen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen