zaterdag 23 maart 2024

Cadeautjes knutseldames

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Afgelopen maandag ging het weer richting Winterswijk (Nederland) voor een knutselweekje met vriendinnen. Ik ga jullie niet vervelen met de kaarten die ik gemaakt heb omdat er geen bijzondere bij zijn. Heb alleen hobbydot kaarten en pakketjes van Piet Minnaard afgewerkt. Die heb ik in het verleden al genoeg laten zien. Wat heb ik dan wel in de aanbieding: de cadeautjes die ik gemaakt heb voor de andere knutseldames. De eerste Dome Scenery Plywood van Studio Light is gemaakt met design papier van Stamperia: "Oh Là Là"
Nummertje 2: Design papier Lemon Craft: "Secret Garden"
Nummertje 3: Design papier: Jenine's Mindful Art Collection "Romantic Moments"
Nummertje 4: Jenine's Mindful Art Collection "Awakening"
Het inpakken besteed ik altijd uit want het lukt me nooit om er iets moois van te maken.
Bij iedere Dome heb ik nog een bijpassend doosje gemaakt gevuld met Merci reepjes. Ik heb dit project met heel veel plezier gemaakt en al was het de eerste keer ik ben ook tevreden over het eindresultaat 😉

5 opmerkingen:

  1. Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit met de verschillende papiertjes! Je hebt ons allemaal flink verwend met dit mooie cadeau!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit prachtige cadeautjes.
    Geweldig leuk gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige cadeaus heb je voor je knutselvriendinnen gemaakt. Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Prachtige materialen . Het inpakken ziet er heel mooi uit.. Wat gezellig dat jullie weer met elkaar op pad waren. Leuk dat jullie dat doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige "domes" heb je gemaakt Gerda. Is dat hout dat je bekleedt hebt of is dit een stans? Ook in de vergroting kon ik het niet goed zien. Mooi dat je voor allemaal een ander dessin hebt gemaakt en degene die het inpakken voor je gedaan heeft krijgt ook complimentjes. Het zijn prachtige cadeaus geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 4 prachtige creaties gemaakt voor de dames, heel speciaal model en super ingepakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen