zaterdag 9 maart 2024

Communie kleinzoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Volgende maand doet onze kleinzoon zijn Plechtige Communie/Vormsel. Daar hoort natuurlijk een kaart bij, maar wat ging ik er van maken?
Zijn echte hobby (volleybal) heb ik vorig jaar al verwerkt in zijn verjaardagskaart. Dan maar naar andere interesses gezocht en kwam ik uit bij schaken en gamen. Schaken doet hij af en toe met opa Leon en gamen en een smartphone horen zeker bij deze generatie. Op de beurs in Den Bosch heb ik de die cuts van Craft O'Clock: Hey Dude Mix gekocht. Alle plaatjes zijn met de hand geknipt en in verschillende hoogtes door middel van foam tape op de kaart geplakt. Het was eventjes schikken en herschikken voor ik tevreden was over de compositie. Een achtgrondpapiertje van jawel Action 😉, een gestanste en gestempelde wens samen met enkele strass steentjes voor de afwerking. Op zich een hele makkelijke kaart. 

5 opmerkingen:

  1. Prachtige communie kaart voor je kleinzoon Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, en je hebt alle items heel mooi geschikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Je bent leuk aan het schikken geweest . Het is een heel mooi geheel geworden. Leuk zijn deze materialen. Inderdaad best lastig om wat voor jongens te maken. Maar het jou heel goed gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat. Hier heb je zeker veel knipplezier aan gehad, doe ik ook graag maar in het verwerken ben ik niet goed.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte een superleuk communiekaart voor je kleinzoon, wat heb je mooi papier en plaatjes gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen