dinsdag 12 maart 2024

Voor mijn broer

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan weer een kaart voor eigen gebruik afvinken van mijn to do lijstje. 2 dagen heb ik nodig gehad om dit projectje tot een goed einde te brengen. 

Het ontwerp komt van het YouTube kanaal van Hobbyvision waar de maakster Rianne het een flipboekje noemt. Ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven. Op de voorkant heb ik met een diepte gedeelte gewerkt. De wens is een malletje van Crealies.
Het leuke design papier is van een 15 x 15 blokje van Mintay: The Great Outdoors. In onze tienerjaren trokken we er dikwijls samen op uit, ik met mijn fototoestel, mijn broer met zijn verrekijker om vogels te spotten.
Het grote label heb ik zelf gemaakt met een restje, op de achterkant kan ik nog een persoonlijke boodschap schrijven. De kleine plaatjes zitten kant en klaar in het papierblokje. Met een paar quotes van Studio Light was de creatie helemaal klaar.

6 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er gaaf uit! Alles klopt aan het hele project!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele speciale mannenkaart gemaakt met het prachtige papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi en ik kan het best wel geloven dat je hier veel werk aan gehad hebt.
    Maar kijk wat een prachtig resultaat.
    Heel mooi gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een kaarten creatie. . Supermooi gemaakt. Deze materialen zijn ook zo mooi. Een echte topper! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat lijkt me wel een heleboel knip- en plakwerk, het resultaat is dan ook prachtig met al die labeltjes. Ook een leuke herinnering aan vroeger.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen