vrijdag 15 maart 2024

65 jaar getrouwd (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren heb ik de 2de kaart gemaakt voor het jubileum van mijn doopmeter. Heb hetzelfde design papier gebruikt en het is een easelkaart geworden.
Het boekje is gemaakt met een mallenset van Crealies. Al heel lang in huis en nu voor de eerste keer gebruikt 😉 Het kleine hartje met het woordje Love is van een setje van Studio Light (Sweet Stories). Van de bloemen (2x gestanst) weet ik het merk niet meer 😏 Ook al kan de kaart plat in een envelop, ik ga er nog een bijpassend doosje voor maken, ik wil niet dat de gekrulde bladzijden van het boekje beschadigd worden. 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor het huwelijkspaar.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Meter word flink verwend met deze prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Gerda wat een prachtige easelcard. Ik ben weg van dat boek en zo mooi zoals hij tegen die bloemenrand rust. Ik denk dat je Meter de ogen uit kijkt en het een heel mooi plaatsje geeft. Ook nog genoten van de kaarten hiervoor. Het zijn pareltjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor het bruidspaar, leuk de bloemenrand,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kaart voor je meter. Toffe vorm.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer zo mooi ui5. Je hebt gelijk om een doosje te maken. Het zou jammer zijn als alles plat gast worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer eens wat anders zo in een boekvorm en die bloemrand lijkt me ideaal voor een easelkaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen