zaterdag 2 maart 2024

Gefeliciteerd.............

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Momenteel ben ik bezig met alle verjaardagskaarten te maken voor eigen gebruik. Nog 3 te gaan en dan kan ik dat afstrepen van mijn to do lijstje.

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien voor het petekind van mijn mannetje. Het is een slimline dieptekaart geworden met een mooi plaatje van Paper Favourits: Cats (omdat het een grote katten fan is)
De kaart is afgewerkt met een gestempelde wens, een kant en klaar strikje (Ava) en gestanste bloemetjes (Elizabeth Craft Designs). Ik blijf dit een hele leuke techniek vinden en er zullen zeker nog dieptekaarten volgen voor verschillende gelegenheden 😉

Iedereen een fijn weekend gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige dieptekaart met de extra details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke diepte kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige diepte kaart met dit mooie poezen plaatje . Leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie dieptekaart met een geweldig plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie dieptekaart Gerda en een katten fan zal deze mooie afbeelding zeker extra waarderen. Was echt leuk om elkaar op de beurs te zien en te spreken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig plaatje zit er verwerkt in deze dieptekaart.
    Mooie afgewerkt met de bloemetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie dieptekaart met het mooie plaatje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van een dieptekaart is dit Gerda.
    Mooi plaatje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen