dinsdag 26 maart 2024

Met doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals eerder al vermeld ging ik een doosje maken voor één van de jubileumkaart voor mijn meter en nonkel. Dat heb ik gisteren gedaan en dit is het resultaat.
Uiteraard heb ik verder gewerkt met hetzelfde design papier als de kaart (zie eerste bericht over deze kaart). Op het deksel vlindertjes van Card Deco. 2x gestanst en op elkaar geplakt. Ik denkt dat ik deze creatie zelf ga gebruiken om mijn meter en nonkel te feliciteren en de andere is dan voor de verkoop.

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer prachtig uit. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtige doosje met daarbij die mooi bijpassende easelkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het echt een hele mooie set geworden Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi deze combinatie van kaart en perfect bijpassend doosje, dat is al een cadeautje op zich,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dit ziet er echt weer heel mooi uit.
    Tof gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen