dinsdag 10 maart 2020

Babykaarten (vervolg 2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Heb nog 2 babykaarten klaar. Deze zijn voor een nichtje die voor de 2de keer op rij een zoontje verwacht. Voor de ouders in spe een stoere kaart. Dit modelletje had ik gezien op Pinterest waar de kaart gemaakt was met een DDBD mal. Ik heb de rand gestanst met een nestabilitie.
 
Design papier, plaatje en labels van Joy/Noor Design/Vintage baby boy. Afgewerkt met leuke knoopjes. Plaatje verwerkt in een blister met kraaltjes.
 
Voor Oma en Opa (mijn broer en schoonzusje) heb ik ook een kaart voorzien. Een beetje zachter en klassieker en ook gebaseerd op een ideetje van Pinterest.
 
3D-plaatje van Yvonne's Creations. De fles is van Crealies, stempels van MD en Bella Lulu.
  
Nu al deze kaarten klaar zijn kan ik eindelijk nog eens voor mijn eigen voorraad werken en hopelijk een beetje voorbereidingen treffen voor het aankomende knutselweekend in april.

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie felicitaties naar aanleiding van de geboorte heb je gemaakt Gerda. Mooi dessin-papier en leuk dat schudgedeelte bij de eerste kaart. Ook de ronde kaart met "flessepost" voor de grootouders is een plaatje. Mooie plaatjes en leuk dat parelsnoer langs de pocket en de slinger bovenin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Gerda, de eerste is lekker stoer. En wat een goed idee om de rand met een nestabilitie te maken. De ronde kaart is ook prachtig met al die leuke details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee superleuke kaarten, lief en schattig is de eerste en de andere heel mooi in frisse kleuren
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je bent weer goed bezig geweest Gerda. Wat twee wonderschone babykaarten en leuke modellen. Weer eens wat anders. Ik vind het beide toppertjes. Leuk! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie babykaarten, die ronde vind ik schitterend met de papfles erin verstopt heel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen