maandag 23 maart 2020

Genieten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wij hebben gisteren van het heerlijke weer genoten en onze wandelschoenen aangetrokken. Prachtig hoe de narcissen in bloei staan. Wel nog goed ingeduffeld tegen de wind al viel het uiteindelijk wel mee en kon de muts af. Afwachten of we dit mogen blijven doen, want helemaal niet meer mogen wandelen of fietsen zou de situatie alleen maar moeilijker maken. Over 7 weken is de geboorte van onze kleindochter gepland, hopelijk zullen de maatregelen dan al wat soepeler zijn zodat we kennis kunnen maken met het kleintje.

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto tussen de narcissen! We moeten maar afwachten hoe het verder zal lopen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie foto Gerda.
    Dat plaatske met de narcissen weet ik zijn.
    Buiten de sterke berin in het midden, zie ik geen beren op de foto en die zijn er toch ook te zien dit jaar, want mijn kleinzoontje is erbij gefotografeerd.
    Het is moeilijk in coronatijd en wees maar zeker dat het allemaal nog niet snel achter de rug zal zijn.
    Blijf gezond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die beren zitten achter de ramen he Carla, hier ligt de poes lekker te zonnen op de vensterbank. Daar heb je wel een leuk plaatsje uitgezocht Gerda zo tussen de narcissen. Ik vraag me al af hoe Pasen hier zal verlopen dit jaar.
    Zonnige groetjes van achter 't glas, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto van jou tussen d narcissen. Inderdaad maar afwachten wat ons te wachten staat. Ik wens je alle goeds. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto Gerda. Het is een spannende tijd en ik hoop dat het snel beter gaat! Pas goed op jezelf!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo fijn dat we nog wel naar buiten kunnen, hier zijn de regels ook aangescherpt, maar nog steeds géén lockdown, ik hoop ook dat het snel beter zal gaan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen