dinsdag 24 maart 2020

Roxan 3 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In het najaar wordt onze voorlopig jongste kleindochter al 3 jaar. Net als vorig jaar heb ik voor een konijntje/haasje gekozen om dat ze nog steeds gek is op hun huisdiertje dat vrolijk rondhuppelt in de tuin. Heb nog veel Morehead plaatjes en vond er eentje met een konijntje.
De mal is van Action en het design papier is van Joy: Spring Mood. Momenteel is deze stempel van MD mijn favoriet voor verjaardagskaarten. Banner van Crealies. Kaart afgewerkt met paarse strass steentjes.
Nu heb ik alle verjaardagskaarten voor dit jaar klaar. Deze namiddag eens bekijken wat ik nu kan verzinnen.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tweeluikje heb je voor Roxanne gemaakt Gerda. Dat valt vast goed in de smaak bij de kleine meid. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief tweeluikje heb je gemaakt voor Roxan. Leuk om de konijntjes samen met de moreheadjes op de kaart terug te laten komen. Je weet vast nog wel iets te verzinnen om te tijd door te komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart voor je kleindochter.
    Lief met de konijntjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle kaarten klaar?! Hard gewerkt, ook deze is echt superleuk voor de jarige Roxan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor je kleindochter Gerda. Die Morehead-plaatjes blijven leuk vind ik. Ook het tafereeltje met de konijtjes én het model van de kaart is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen