maandag 2 maart 2020

Kleurplaten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Af en toe waag ik me aan iets anders dan kaarten en doosjes maken. Vorige jaar heb ik 2 werkjes gemaakt met de Diamant Painting steentjes en nu wou ik wel eens het kleuren voor volwassenen uitproberen. Op de beurs in Den Bosch vond ik eindelijk een leuk boek van Emmanuelle Colin: Coloriage Wild deel 1. Het is een serie van 4 boekjes waarvan ik de andere ook misschien nog een keer zal aanschaffen. Voor ik aan de eerste kleurplaat begon heb ik op internet naar tips gezocht om er iets moois van te maken. Afgelopen weekend ben ik dan van start gegaan en dit is het resultaat.
 
Ben best wel tevreden over mijn eerste pogingen al is er zeker nog ruimte voor verbetering.

6 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt voor het kleuren ook talent Gerda! Heel mooi gedaan, en zelfs met schaduw! Weer een nieuwe verslaving erbij;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor, om zo mooi in te kleuren, echt super gedaan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gekleurd Gerda. Je moet dit leren door vaker te doen... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Zo een prentje zou ook mooi staan op de meisjes hun slaapkamer... hinthint 😁 groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel speciale plaatjes en heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Gerda, ik denk dat ik bij jou in de leer moet komen zo mooi gedaan !!!! En je hebt al een bestelling zie ik als ik zo de hint van Ilse bekijk ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen