dinsdag 3 maart 2020

Neutrale babykaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na alle jubileum- en trouwkaarten zijn nu de geboortekaarten aan de beurt. Moet er een aantal maken voor alweer de fanfare en voor eigen familie. De eerste is een neutrale kaart geworden omdat we van dit kindje niet weten of het een jongen of een meisje zal zijn. Een heel eenvoudige kaart met leuke papiertjes en de baby fles van Crealies.
 
Niet meteen de stijl die ik normaal uitwerk, af en toe eens wat anders proberen is alleen maar leuk. Het design papier is van First Edition/Cavania London/Karen Sanders. De labels op de fles komen ook uit het papierblokje. De labels die achter de fles verborgen zitten zijn van Crealies. Op het grote label een tekst van Marianne Design, op het kleine label een stempel van Bella Lulu.
De babyfles heb ik verhoogd aangebracht met foamtape. Afwachten of dit ook in de smaak zal vallen. Nu nog inspiratie vinden voor de rest van de babykaarten.
 

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad helemaal anders dan ik van jou gewend ben, maar je kaart is wel heel mooi geworden! Leuk gedaan zo met die labels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie babykaart, wat losser van stijl,maar zo leuk met de babyfles en de labels
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk papier!!! Vooral de achtergrond...lekker stoer. Zo heb je dus echt een mooie kaart.
    Ik heb trouwens even een modelletje van je "geleend"...Ik vond hem zo mooi dat ik er een kerstkaart van gemaakt heb...bedankt.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met zoete papiertjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen