vrijdag 20 maart 2020

Nils 8 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ieder jaar vind ik het moeilijker om voor onze kleinzoon een verjaardagskaart te maken. Behalve zwemmen heeft hij niet echt een hobby. Vorig jaar kreeg hij van Oma Hilda een drumstel en daarom heb ik dat thema gekozen.
Een ticketmal uitgezocht en hupsakee aan de slag. Vind de kaart nog redelijk geslaagd. Plaatje is van Yvonne's Creations. Zijn naam en leeftijd is gestanst met een set van Crealies. Links de hiep hiep hoera van Carlijn. Muziekpapiertje van Joy. Voor de rest spreekt de kaart voor zich.
Nu nog iets verzinnen voor de 3de verjaardag van Roxan en dan heb ik voor heel het jaar alle verjaardagskaarten klaar.

5 opmerkingen:

  1. Oh ik ken het probleem! Ik maak ook veel liever kaarten voor mijn kleindochter dan voor mijn kleinzoon. En hij is nu pas 4 dus vind alles nog mooi maar met 8 jaar worden ze toch al wat kritischer...
    Maar...ik vind hem wel heel erg leuk geworden!!! En ik weet zeker dat hij er blij mee is.
    Oh ja, nog van harte gefeliciteerd!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart voor Nils is prachtig geworden. Inderdaad wordt het steeds moeilijker om iets origineels te bedenken, maar dit is al goed gelukt! Heel leuk met die mooie letters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Gerda.
    Idd is dit moeilijk, en zeker als ze geen hobby hebben.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een meisje is het een stuk makkelijker, maar je jongenskaart ziet er toppie uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent echt bij de vooruitziende vrouwen he, weer bijna alles klaar voor het jaar. Ja we kennen het probleem van jongenskaarten maar je hebt het er goed vanaf gebracht, Nils gaat ze zeker leuk vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen