vrijdag 13 maart 2020

Speciaal voor je verjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat een toestanden met het coronavirus. België neemt volop strenge maatregelen om de verspreiding tegen te gaan. Veel mogen we niet meer doen, dan maar aan de knutsel. Gisteren de verjaardagskaart voor mijn broer gemaakt. Mijn broer is een man met vele interesses waaronder fotografie, natuur en wandelen. Een mooie combinatie die ik in deze kaart gestopt heb.
 
De mal van het fototoestel is van Crealies, door ze op de vouw van het cardstock te plaatsen kon ik een dubbele kaart stansen. Op de plaats van de lens een blister met een plaatje van Mattie. De wensen op een label dat tussen 2 lagen papier schuift.
Het design papier is van een ouder blokje van MD: Vintage men. Ook de wandelschoenen van Leanne de Graaf mochten niet ontbreken. Rechts heb ik het papiertje zodanig gestanst dat er ruimte is om iets persoonlijks te noteren.
Op de voorkant nog een filmstrip van Tim Holtz, enkele takjes en een mini strikje.


7 opmerkingen:

  1. Ja het is allemaal best heftig vind je niet? Gelijk heb je om de zinnen te verzetten met knutselen. Je maakte een mooie kaart voor de verjaardag van je broer Gerda. Leuk om zo al zijn hobbies te combineren. Hij gaat hier vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een geweldig mooie kaart. Goed dat je je zinnen al verzet hebt om deze kaart te maken! Hij is echt TOP! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is je kaart geworden.
    Ja het heeft toch veel impact op iedereen.
    Het is best heftig, en niemand weet voor hoe lang.
    Gelukkig kunnen we wel knutselen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaart Gerda, ik dacht eerst dat er gedroogde bloemetjes in de blister zaten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartcreatie heb je voor je broer gemaakt Gerda.leuk met al zijn hobby's en dingen die hij leuk vind erop verwerkt. Een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige kaart voor je broer, alles erop en eraan ook heel mooi van papier.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb toch altijd zo'n moeite met mannenkaarten maar als ik dit zie dan denk dat elke man hier blij mee zou zijn.
    Je hebt hem ook weer zo ontzettend netjes afgewerkt, prachtig...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen