dinsdag 1 februari 2022

3 x anders

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb een nieuwe mal in gebruik genomen, er zitten er nog zoveel in de verpakking dat ik tijd te kort heb om ze allemaal uit te proberen. Daarom heb ik een serie kaarten gemaakt met één en dezelfde mal. Allemaal verjaardagskaarten. Deze creatie heeft een achtergrondpapiertje van Craft Sensations/Sweet Candy. Plaatje verwerkt in een pp. Een gestempelde wens van MD en mini bloemetjes voor de afwerking.
Volgende creatie is voor een muziekliefhebber. In mijn voorraad achtergrondpapier vond ik een muziekpapiertje dat hier wel van pas kwam. Voor de rest spreekt de kaart voor zich.
En terwijl ik dan toch in een goede flow zat onmiddellijk het hele knipvel verwerkt. Bij deze kaart had ik de stempel laten doorlopen op het plaatje. Terwijl ik bezig was om de kaart verder af te werken ontstond er een vieze veeg, Oplossing om dat foutje weg te werken: de bloemetjes 😉
Ik heb nog een aantal kaarten met deze mal in voorbereiding maar die ga ik verder afwerken tijdens het knutselweekend dat er over een paar weken zit aan te komen. Het zal dus wat stiller worden op mijn blog.

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaarten Gerda, zonde om die mooie stans in de verpakking te laten zitten. Ik vind het leuk dat je allemaal verschillende modellen kaart hebt gemaakt met die stans. Het foutje heb je prima opgelost en die bloemetjes staan er top bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zit zeker in een goede flow Gerda! Drie prachtige en heel verschillende kaarten met dezelfde mal! Top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten met deze mooie nieuwe mal. Heel leuk afgewerkt. . Niets t3 zien v#n de veeg erg goed opgelost. Herkenbaar bij mij blijven de mallen soms ook wel even in de verpakking eer ze eruit komen.Er is zoveel leuks en dan wordt je hebberig… maa4 je moet de tijd wel vinden om er iets mee te doen . Gezellig klinkt het… een knutselwerkjes. Veel succes met de voorbereidingen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige stans en je hebt er drie hele mooie kaarten mee gemaakt, je hebt het goed opgelost, de bloemetjes over de veeg geplakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoe verschillend kaarten kunnen worden met dezelfde mal, prachtig gedaan. Ja die ongelukjes gebeuren meestal als de kaart zo goed als af is maar de bloemetjes hebben alleen maar een meerwaarde gegeven, goed toch.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen