zaterdag 19 februari 2022

Nugget Treat Caddy

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Donderdag heb ik samen met vriendinnen Eri, Annie en Monique de beurs in Den Bosch onveilig gemaakt. Ben heel goed geslaagd met de spulletjes die op mijn verlanglijstje stonden. Viel goed mee want er waren niet heel veel bezoekers.

Een van mijn favoriete YouTube kanalen is dat van The Paper Pixie. Daar vond ik dit leuke mini doosje.
Is echt mini en gelukkig heb ik koekjes gevonden die er perfect in passen. Voor de foto is het altijd leuk om een gevuld doosje te showen, daarna heb ik de koekjes lekker zelf opgesmikkeld 😉 Is ook een creatie waar je makkelijk restjes van scrap-papier kan op verwerken. Voor de afwerking een label met goudkleurige stickers en een kleine kerstbloem met strass steentje. Het begin voor de kerstmarkt is gemaakt. Hopelijk zijn we tegen dan van corona verlost.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstdoosje heb je gemaakt met leuke koekjes er in,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik was er ook Gerda, jammer dat ik jullie niet gezien/herkend heb en het was echt heel rustig maar wel lekker snuffelen zo. Je kerstdoosje gevuld met lekkers ziet er top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begin is er weer met deze leuke doosjes voor de komende kerstmarkt, inderdaad hopen dat het nu wel doorgaat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kerstdoosje en je hebt gelijk om het zelf op te smikkelen.
    Ik ben altijd gek op doosje en mapjes dus ik ga het filmpje even bekijken en bedankt voor het delen Gerda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een. Gezellig doosje voor de koekjes.. Hopelijk dat de kerstkaart wel doo4 kan gaan. Leuk dat jullie goed geslaagd zijn op de beurs en het niet zo druk was… vroeger ging ik wel met mijn moeder naar beurzen.. wij zochten dan ook vaak een dag op dat het niet zo druk was… we moesten met de rolstoel,.. De laatste jaren doen we het niet meer. Maar het is altijd wel erg leuk.. fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen