maandag 7 februari 2022

Gefeliciteerd met je................

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van deze serie heb ik 3 verschillende mallen die helaas ook nog in de verpakking zaten. De hoogste tijd om er iets mee te doen. Vond ze helemaal geschikt om op een slimline kaart te verwerken. Het design papier is van Crafters Companion/Garden of Love. De bloem heb ik 2 keer gestanst en met een beetje verschil op elkaar geplakt. De bovenste heb ik in gekleurd met Aqua markers van Action. De eerste keer dat ik dit doe, de stengel en bladeren vind ik persoonlijk een beetje te donker geworden. Maar ach, al doende leert men.  De bloemen heb ik een glitterlaagje gegeven. Nog een gestempelde wens en een mooie vlinder om de kaart af te werken.

7 opmerkingen:

  1. Een mooie bloemenkaart.
    Tof gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de prachtige bloem,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze kaart is prachtig Gerda! Je moet ook niet te streng zijn voor jezelf! De volgende keer maak je de stengel gewoon iets lichter!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met deze leuke bloemen en mooi is de achtergrond. Leuk bezig geweest. . Zeker moet je dit vaker doen dan gaat het kleuren ook beter...Maar voor mij ziet het er heel mooi uit hoor.. Het zit meer in ons zelf.. We zijn vaak heel kritisch naar ons zelf toe.. Heel herkenbaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige slimline kaart Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige bloemenkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige slimline kaart, de bloemen zijn heel mooi gekleurd, de bladeren zijn idd ietsje te donker maar voor een eerste keer kan het niet perfect zijn he (wat zeker niet moet).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen