woensdag 23 februari 2022

Spoed opdracht

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb toch nog een creatie om te showen. Dinsdag kreeg ik de vraag om een kaart te maken voor een koppel dat een appartementje aan zee heeft gekocht. Had niet veel tijd want de kaart moest tegen het weekend klaar zijn.
Thema zee, daar had ik geen enkele plaatje voor in mijn uitgebreide voorraad. Dan maar op internet gezocht en alles zelf uitgeprint. Het design papier is van Stamperia en het idee om een pocket te maken zag ik bij Corrine Reijngoudt. De rest van de materialen herkennen jullie vast wel.
Tussen mijn kralen vond ik nog 2 schelpjes. Die hebben samen met het labeltje ook een plaatsje gekregen op de kaart.
En nu gaan jullie echt moeten wachten tot na het knutselweekend voor een volgende post 😉

7 opmerkingen:

  1. Schitterend in die zandkleur. En al die labels in de pocket echt prachtig, ik ben grote fan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Haastige spoed is zelden goed, maar dat geldt hier niet voor: je kaart is prachtig geworden!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je snel…. Een prachtige creatie gemaakt.:Mooie afbeeldingen heb je op internet gevonden. Wat heb je kaart ontzettend mooi samengesteld. Erg leuk zo met de labeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden Gerda. Wat leuk met die labels en al die zomerse plaatjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de labels en de leuke plaatjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat super gedaan met al die labels, en de mooie plaatjes passend bij de zee!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met leuke labels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen