woensdag 9 februari 2022

Faux Center Step kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een aantal dagen geleden vond ik op het YouTube kanaal van Cindy Brumbaugh dit leuke en makkelijke alternatief voor een 'Center Step Kaart'. Ook al heb ik een mal voor dit model, dit was ook heel fijn om te maken. Op deze creatie heb ik een deel van de bloemenmal gebruikt en een kleurtje gegeven met stempelinkt. Zelfde design papiertje als bij mijn vorige post. Klassieke afwerking met een gestempelde wens, strikje en een vlinder.
Heb ook nog een slimline kaart gemaakt met dezelfde bloem en design papier.
Een tweelingzusje van de eerdere slimline kaart. Ander stukje van het design papier, ook deze bloem heb ik een kleurtje gegeven met stempelinkt. Label met  strikje en gestempelde wens en 2 vlinders voor de afwerking.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt twee schitterende kaarten gemaakt met die mooie bloem.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt met de bloemen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten , de center step kaart is een heel leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt met deze leuke bloem, de bladeren zijn nu wat lichter, heel mooi gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide weer erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei heel mooi hoor, de eerste heeft een speciaal modelletje, heel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen