maandag 21 februari 2022

Zakdoek doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van vriendin Annie mocht ik deze mal lenen.
Het doosje, gemaakt met dubbelzijdig papier van Action bestaat uit 2 delen die je apart maakt en dan in elkaar schuift. Heel makkelijk en snel klaar. Voor de afwerking een leuke sneeuwman (ingekleurd met aqua markers) en een klein label. 

Dit zal voor een aantal weken mijn laatste post zijn. Vrijdag over een week trek ik naar Nederland voor een knutselweekend en wil daar graag nog een aantal voorbereidingen voor treffen zodat ik voldoende te doen heb de 4 dagen die we daar verblijven.

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi doosjes voor zakdoeken heb je gemaakt. Veel succes met de voorbereidingen voor jullie lange knutselweekend. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje in mooie kleuren! Je hebt het inkleuren echt ontdekt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje, die mal heb ik nog nooit gezien, succes met de voorbereidingen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosje he, je hebt mooie kleurtjes gebruikt en mooie uitwerking.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen