dinsdag 15 februari 2022

Neutraal geboorte cadeau

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een paar dagen heb ik nodig gehad om dit geschenkje tot een goed einde te brengen. De beschrijving vind je op het YouTube kanaal van Corrine Reijngoudt.
Het gebruikte design papier is van Marianne Design: Eline's Babies Pink. Ik heb de neutrale vellen gebruikt om heel het cadeautje te versieren. Binnenin een doosje (gemaakt met een mal van Studio Light).
Op het rechtse paneel had ik een stukje papier te kort, heb ik opgelost door er een pocket over te plakken. In de pocket 2 labels, links een groeimeter (denk van Joy). In het doosje kunnen 2 paar babykousjes. Het cadeautje sluit met een magneet, aan de voorkant een leuk plaatje en een gestempelde tekst. Het woordje baby is gemaakt met een alfabet van Studio Light. Op de pocket een waslijn met rompertje en slabbeltje.

6 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige baby creatie . geworden . Mooi versiert. En leuke materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een super leuke baby geschenk kaart. En je hebt de rechterpagina heel goed opgelost door er een pocket op te plakken.
    Ik heb ook wel eens het designpapiertje door midden gesneden en er ribbelkarton of leuk lintje tussen geplakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk cadeautje heb je gemaakt, heel leuk model en alles mooi aangekleed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtig geschenkje, super met al die leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi projectje waar toch wel wat werk aan was denk ik. En van die kleine probleempjes oplossen dat kunnen we ondertussen toch al, de pocket maakt het extra leuk. Prachtige uitwerking trouwens.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen