vrijdag 4 februari 2022

Mini doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.


Op het YouTube kanaal van Brenda Quitana kwam ik dit schattige doosje tegen. 
Ik wou al heel lang een hartvormig doosje maken en bij deze is het dus gelukt. Op zich niet echt moeilijk om te maken maar wel een prutswerkje. Aan de binnenkant heb ik op de bodem en het deksel ook een hartje geplakt, zo is alles mooi afgewerkt. Het is echt mini en ik hoop dat ik nu ook hartvormige snoepjes zal vinden om het doosje mee te vullen. In mijn voorraad scrap papier vond ik een mooi vel met vlinders. Er zit ook een beetje glitter op het papier, meer moet dat niet zijn. Als extraatje nog een hartje met strass steentje.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Het papier is ook heel mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hartvormig doosje heb je gemaakt. Heel mooi dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hartje is altijd leuk en als het dan nog een doosje is, geweldig !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi hartvormig doosje heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief doosje Gerda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen